Tre Kronor

Jag tror verkligen att jag behövde sömn för det känns redan bättre! Sen kommer jag säkert att ha mina up and down, men just nu är det stabilt. Jag räknar med depp denna vecka, sen får det vara slut :) Därför hoppas jag att ni står ut här på bloggen.. men för mig hjälper det att skriva och berätta. Det gör att jag inte känner mig ensam! ♥

Och eftersom jag just nu känner mig odeppig så ska jag berätta vad jag precis har gjort! Som ni vet, så älskar jag ju Tre Kronor.. ja, inte hockeylaget, utan tv-serien. Det är jag och Maria som älskar den, och mamma i och för sig! Därför har jag hittat den mest passande ringsignalen till min telefon, nämligen Tre Kronors intro.. Den har jag när Maria ringer till mig! :)

Tryck här för att lyssna på den: http://www.polyphone.se/ringsignaler/Tre_Kronor_intro.aspx


Mimmi och Reine.


Kommentarer
Postat av: Maria

Men söta fina du <3 Tre kronor är bäst!

2011-01-10 @ 13:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0