Bortvald

Godmorgon,

Jag somnade tillslut igår, efter närmare 40 timmar vaken. My god! Och jag börjar nog så småningom känna mig som en ny människa efter att befunnit mig under isen i helgen. Vet att det kommer ta några dagar innan jag är på banan igen, men sen är jag förhoppningsvis fit for fight igen! :) Men vet ni vad det värsta med allt detta är? För egentligen är ju hela situationen inte någon större grej, men för mig handlar det om att jag, den jag är, inte dög. DET är det absolut värsta.. Känslan av att bli bortvald, det har jag aldrig någonsin varit med om tidigare och det kan faktiskt knäcka vem som..


Kommentarer
Postat av: Frida Nyström

Du duger för mig, och du kommer duga till din framtida prins också! Bara en idiot som inte inser vad han missar....Men jag vet, det är lättare sagt än gjort....man ältar och grubblar... :( Tänker på dig!

2011-01-10 @ 10:41:55
Postat av: Gun

Man älskar inte alla och alla älskar inte mig! Trist men sant. Leta inte för mycket, det är då du missar guldkornen! :-)

2011-01-10 @ 22:19:27
Postat av: Gun

Man älskar inte alla och alla älskar inte mig! Trist men sant. Leta inte för mycket, det är då du missar guldkornen! :-)

2011-01-10 @ 22:20:08
Postat av: Anonym

Man älskar inte alla och alla älskar inte mig! Trist men sant. Leta inte för mycket, det är då du missar guldkornen! :-)

2011-01-10 @ 22:20:25
Postat av: Gun

Oj....många gånger blev det. Tekniskt missöde.

2011-01-10 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0