Charlotte Perrelli - min idol

Ja, dags att göra nästa bekännelse. Förra veckan chockade jag delar av klassen när de fick veta om mitt intresse av Kungafamiljen samt min samling dvd boxar av svenska 90 tals tv-serier. Min idol är Charlotte Perrelli. Hon är snygg, framgångsrik (eller har varit åtminstonde), rik, målmedveten och har gjort två av tidernas bästa schlagerlåtar.

Hon är den kändis, förutom Kungafamiljen, som jag gärna skulle vilja träffa. Kommer ihåg att jag sa till Frida när vi var på NK i Stockholm i vintras att jag skulle nog dö om Charlotte Perrelli kom gående där!

En något udda idol?




Kommentarer
Postat av: Maria

Inget konstigt alls, hon är en inspirationskälla:) har gått igenom mkt och har klarat sig bra! Puss

2011-03-16 @ 08:36:40
Postat av: Frida J

haha ja, det var sjukt kul ( och chockande ) när du sa det i shtlm haha. du är för rolig puss

2011-03-16 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0