Ingen träning

Det blev ingen träning för mig idag. Även ifall jag känner mig piggare så är jag fortfarande förkyld. Imorgon blir det aerobics för fullt och kanske även en sväng in på gymmet. Längtar verkligen efter att träna :)

Efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar. Jag ochh mamma färgade håret och såg även några avsnitt av Tre Kronor. Fick med mig virkade kakor som mamma gjort, visst är de fina? Underbara måndag!




Prinsesstårta, biskvi, marägner, ballerinakex, singoallakex, kärleksmums,
muffins och damnsugare.


Kommentarer
Postat av: Frida N

Men guuud vad fina kakor!!! Helt underbara

2011-03-15 @ 07:48:17
Postat av: Maria

Vilka fina kakor! Lena, vad duktig du är:) Puss

2011-03-15 @ 08:55:48
Postat av: Marie

Håller med! Vilka underbara kakor! Vilken affärsidé :-D

2011-03-15 @ 22:16:43
Postat av: Lollo

Lovely!

2011-03-18 @ 13:03:19
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0