Skatt

Idag var första dagen man kunde gå på Skatteverket och se hur mycket man får tillbaka/ska betala tillbaka. Jag gick in och tittade på mitt och ska få tillbaka lika mycket pengar som jag har idag varje månad. Detta hjälper mig att klara hyran under juni månad, då jag varken kommer få studielån eller någon direkt lön då :)

Är det någon som vet om man kan dra av för resor för studier? Får jag dra av för mina resor till Hässleholm?!

Anledningen att jag får tillbaka så mycket är att jag valde att betala full skatt i somras när jag jobbade. Då jag visste att jag kom till att få det nu till sommaren. Förstår ni så underbart det är?

Dessutom har jag sparat 10 betalda semesterdagar på Manpower, vilket gör att jag kan få två veckors betald semster i sommar. För att jobba en hel sommar som jag gjorde förra året, gör jag inte om igen.



Kommentarer
Postat av: Marie

Dessvärre får man inte dra av för resor när man studerar... suck

2011-03-23 @ 09:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0