Ljunghusen

I fredags kväll åkte jag, Marit, Linnéa och Veronica till Ljunghusen för att tillbringa helgen tillsammans. Vi åt och drack gott, åkte till Skanör, promenerade och sedan åkte vi hem till stan igen på lördag kväll. Då blev det först att vi satt hemma hos mig en stund, sen gick vi ner till Folkets Park och stannade på ett uteställe där. Det blev mycket vin, alldeles för mycket för min del. Men roligt var det :)


Kvällens första rätt ska serveras.

Det blev min äpple och currysoppa.

Linnéa fixar morgonens frukost.

Som vi åt utomhus.

Marit och Linnéa.

Jag på en brygga.

Bodar.

Havet.

Sparris som växte fritt.

Blommande träd.

Goda pumpa bollar som jag åt på Da Aldo som jag ska försöka mig på att göra själv till min examens fest. Vet dock inte vad de kan heta?

Torr cider som vi skålade med i solen under lördags eftermiddagen.

Jag och Marit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0