Offline

Det är tjatigt att höra mitt ältande om Posten, men på torsdag är det min sista dag som praktikant. Jag har varit där sedan i november och det är faktiskt lite hjärtskärande :( jag har fått så fina vänner och varit omringade av underbart snälla kollegor. Jag har verkligen gjort allt för att få vara kvar efter att skolan är slut. Gjort världens bästa projketarbete som regionschefen vill ha redovisat för sig (my god) och visat mig från den absolut bästa sidan. Jag har till och med försökt sälja in mig, hur oundviklig jag är.. får se hur pass det bitit på dem. För det är sagt att jag ska få vidare besked på torsdag.

Hoppas verkligen, verkligen. Jag har inte mått såhär bra på länge och mycket har att göra med att jag trivs med mitt "jobb".

Oavsett vad så kommer jag från och med torsdag att bli normal igen. Mitt liv har helt ägnat sig åt Posten de senaste veckorna och det är jag ledsen för. Med på fredag är jag tillbaka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0