Feber

Jag började känna av min förkylning i veckan, den kom smygande. Nu blir det bara värre och värre. Jag äter panodil för att hålla mig uppe och pigg, tar nässpray för att kunna andas och äter halstabletter för att lindra hostan. Dessutom brinner det på kinderna. Vet inte om det är feber? Jag har ingen temp här så jag kan inte prova. Ska äta lite soppa snart sen ta nya panodil. Mitt i detta så har jag tappat lukten och smaken påvägen. Men man blir inte sjukare än vad man känner sig. Med panodil blir jag pigg igen :)

Hoppas jag kan träna imorgon, lite ialla fall. Lite crosstrain på jobbet. Vi får se!

Nej, jag ska inte gnälla.. för än sålänge står jag på benen. Många har dett värre, som min lille morfar till exempel eller som min frisör. De har det värre. Stackare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig gumman! Vi sänder en extra tankte till din morfar och A-M <3 Puss

2011-03-13 @ 19:28:10
Postat av: Gun

Tycker inte ditt hälsotillstånd låter bra och jag blir orolig när du trots det funderar på att träna imorgon. Jag kan ju inte hindra dig men jag avråder starkt från att träna när kroppen så tydligt talar om att den inte mår bra. Det kommer många friska dagar framöver då du kan träna, var rädd om dig. Krya på!

2011-03-13 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0