Mat och träning

Jag kom till jobbet imorse och fick världens utläggning hur jag ska äta för förbänna rätt vid träning. Äta lite innan, de tyckte helst pasta, men det passar inte i GI, men att äta något innan. Sen efter träningen äta middag, eller knäckemackor med makrill eller tonfisk. Huvudsaken att jag äter efter träningen och inte bara nötter som jag gjorde igår kväll. Inte konstigt att jag var som ett asplöv igår kväll. Skam den som ger sig. Jag har ju inte tränat på flera år och dessutom aldrig ensam som jag gör nu. Så alla tips som jag kan få tar jag tacksamt emot.

Efter jobbet idag ska jag nog inviga gymmet i källaren vi har på Posten. Tänkte köra lite armar. Benen får vila idag. Men armarna är fit igen!


Kommentarer
Postat av: Lolipop

Titta in denna sidan

http://iform.se/traning/kost-och-traning/du-kan-ata-dig-till-storre-muskler

2011-03-10 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0